About the Site Feedback category

Discussion about this site, its organization, how it works, and how we can improve it.

Good morning
This is the first time I am speaking on ES.
I’m from DiEM25 Italia.
I Was searching the site for organizational principles to better understand the internal procedures regarding the accession of new organizations to the Coalition ES.
In General I would like to see the organizational policy of the Coalition but I do not find.
Can you help Me please.
Thank you

ITA
Buongiorno,
è la prima volta che intervengo su ES.
Sono di DiEM25 Italia.
Stavo cercando nel sito i principi organizzativi per capire meglio le procedure interne riguardo l’adesione di nuove organizzazioni alla coalizione ES.
In generale vorrei vedere la politica organizzativa della coalizione ma non la trovo.
Mi potete aiutare per favore.
Grazie

[italiano] segue [tedesco] e segue [inglese]
[Italienisch] folgt [Deutsch] und folgt [Englisch]
[Italian] follows [German] and follows [English]

@Friedrich_B
Ciao,

Sono di Diem25 Italia e vorrei avere accesso ai principi organizzativi di ES per capire meglio le procedure con le quali è operata la democrazia interna in ES.
Nel sito non trovo nulla, dato che sei uno dei moderatori potresti aiutarmi.
In particolare vorrei sapere da chi è formato il Counsil che determina chi può aderire a ES e anche se esistono delle minute degli incontri e chi sono i membri.
Insomma un luogo dove poter accedere alle info dei prinicipi organizzativi interni a ES tipo quelli presenti in Diem25.

Inoltre in Italia a noi risulta che un movimento dal nome #perimolti ha aderito a ES ma non vedo traccia di questo nel Pannel, possibile?

Puoi aiutarmi?

Grazie

[Deutsch]

@Friedrich_B
hallo,

Ich komme aus Diem25 Italia und hätte gerne Zugang zu den organisatorischen Prinzipien von ES, um die Verfahren, mit denen die interne Demokratie in ES betrieben wird, besser zu verstehen. Ich finde nichts auf der Website, da Sie einer der Moderatoren sind, die Sie mir helfen könnten.
Insbesondere würde ich gerne wissen, von wem der Counsil gebildet wird, der bestimmt, wer an ES teilnehmen kann, und ob es Sitzungsprotokolle gibt und wer die Mitglieder sind.
Kurz gesagt, ein Ort, an dem Sie auf Informationen zu den Organisationsprinzipien in ES zugreifen können, wie sie in Diem25 vorhanden sind.

Außerdem scheint uns in Italien eine Bewegung namens #perimolti der ES beigetreten zu sein, aber ich sehe keine Spur davon in Pannel, möglich?

Kannst du mir helfen
dank

[English]

@Friedrich_B
Hello,

I am from Diem25 Italia and I would like to have access to the organizational principles of ES to better understand the procedures with which internal democracy in ES is operated, I find nothing on the site, since you are one of the moderators you could help me.
In particular I would like to know from whom the Counsil is formed that determines who can join ES and even if there are minutes of the meetings and who the members are.
In short, a place where you can access the information of the organizational principles inside ES like those present in Diem25.

Furthermore in Italy it appears to us that a movement named #perimolti has joined ES but I do not see any trace of this in Pannel, possible?

can you help me?

Thank you